fredag 8 april 2011

Stranden och Höst

I veckan lyckades jag ta mig till stranden! Väldigt fint. Där läste jag lite läxor och promenerade. Och en av mina tvångstandlingar på en strand satt fortfarande i - plocka snäckor och stenar...

Två dagar efter kännde vi något när vi gick till Uni och innan vi visste ordet av öste regnet ner. Innan vi hunnit ta skydd under ett träd var vi genomblöta och med risken att missa en lektion bestämde jag och en annan tjej oss för att ta vår chans och springa. Självklart slutade det snart att regna då.
Så alltså har hösten kommit.
Så jag kan nu meddela att det är 24 grader enligt min dator i Perth. Jag ser folk i jeans och kofta. Intressant.

1 kommentar:

  1. Hej. Läser din blogg och det känns som att du inte är så långt bort tills jag fattar att du har höst nu. Skriv gärna mer men bara så mycket som du vill, inte för någon annans skull.
    Kram Maud

    SvaraRadera

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.