lördag 21 maj 2011

Dags att sätta igång!

Snart är både slutuppgifter och sluttentorna här. Upplägget här är att man har ledigt en vecka en börjar två veckor när man har prov. Jag kommer ha ett prov i varje kurs - så fyra prov under två veckor med en vecka utan lektioner innan så jag kan förbereda mig. Låter ju inte alls hemskt. Problemet för mig ligger i att två av mina kurser inte vill ha sluttentor men de måste. Så istället för att lägga otroligt mycket vikt på tentan så har de valt att ge mig uppsattser att skriva till veckan innan den lediga. Så kanske är det nu dags att ta sig i kragen och börja plugga.

Först ut är en barnsaga i samma tema som mitt projektarbete. Borde inte ta allt för lång tid. Jag kan ge er en ide vad det kommer handla om: om att aldrig tappa hoppet och de fyra årstiderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.