torsdag 26 maj 2011

Ny kamera

Har idag införskaffat en ny kamera eftersom min digitala nikon coolpick för några veckor ledan lade ner verksamhet och när jag gick med den till ett ställe där de fixar kameror så sa den att det antagligen var något inne i den som lossnat när jag tappat den... Jaha, men om jag inte känner för att min kamera inte fungerar då? Om jag är någonstans där jag vill kunna ta bilder? Kanske hjälper om jag pratar snällt med min kamera. Icke. Så idag köpte jag en. Den var på utförsäljning eftersom de bytt linsen på den. Annars helt ny och ett års garanti. Mycket sämre än min gamla.
Nu är jag något missnöld men ändå kamera ägare av en Canon Ixus 130.
Så det så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.