söndag 21 augusti 2011

Ny start

Tidem den går och går. Saknar Perth. Saknar alla.

Hade en underbar tide under vecka 32 (medeltidsveckan) i Visby. Hade så kul och har redan bokat rumm (mitt inne i stan denna gång) till nästa år.

Har också kommit in på Köda Korsets Högskolas Sjukstöterske progrem och Teater i Sverige på halvfast på Stockholms universitet.

I morgon börjar jag på RKH och i nästa vecka på SU. Känns spännande!

Tänkte nu att denna blogg främst lär bli vad den var under tiden jag var hemma i vintras. Ett ställe för mig att ge mina synpunkter på teatrar och konserter. Har sett många sen jag kom hem men kommer inte skriva om alla dem. Har dock mycket inbokat. Den enda jag kommer nämna som jag redan sett är vad nästa inlägg kommer handla om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.