lördag 25 december 2010

Hemma med sköldpadda

Ja, då var det ett tag sedan jag skrev igen. Har tänkt flera gånger under veckan att jag vill skriva men det har inte blivit av. Så jag ska försöka komma ikapp. Vi får se hur det går.

Jag vill bara börja med att berätta att det är mysigt att träffa alla igen. Dock har jag varit insnöad och det har gjort att många av mina planer att träffa folk har så att säga snöat igen. Men jag har ändå träffat många kompisar mycket familj och det är underbart!

Jag är också satt på uppgiften att vara sköldpaddsvakt åt min kusins sköldpadda August. Han är jätte söt men stackarn har ingen lampa eftersom den gått sönder. Men jag tror ändå att jag är en hund människa. Tycker han verklar ha så tråkigt men inser ändå att det inte går att leka eller så med honom för att muntra upp honom som man kan med en hund. Hur som hälst kommer jag verkligen sakna honom när kusinen återvänder från varmare breddgrader och han åker hem.

Bilden är hämtad från


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.