torsdag 9 december 2010

Kort uppdatering

Så då kan man fråga sig vad jag har gjort under veckan. Till saken hör att det är en mycket bra fråga. Jag har handlat en del saker som jag velat köpa men aldrig köpt, jag har varit på mode museum, art decoratif, medeltidsmuseet och pluggat till slut provet jag gjorde idag. Det gick väl sådär.
Jag har packat också. Det har väl också gått sådär. Har väldigt mycket packning.
Känns oerhört (nästan löjligt) tråkigt att lämna Paris. Kommer sakna området jag bor i, alla kompisar och Mme. Kommer sakna mer eller mindre allt. Men jag kan ju alltid komma tillbaka.
Imorrn kommer mor, far och kusin Mela. Ska bli otroligt kul att träffa dem igen. Men först en sista dag i skolan. Hoppas dock på lika bra väder som idag. Idag låg snön fint på hustaken och solen strålade.
Finns mer jag vill skriva men ska sova så jag orkar upp imorgon. Vi får se hur det blir med uppdateringar här de sista dagarna eftersom jag vet att vi kommer ha ett fullt schema. Så jag har ett problem och det är att jag tror vi kommer hinna med mer än vad vi kommer.
På lördag har jag bland annat bokat in en gudidadtur runt Notre Dame, en lunch med mina vänner, Mozart l'Opera Rock klockan 15.30 och en konsert med Brel musik klockan 19.30. Chansen finns att det inte kommer funka men vi ska i alla fall försöka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.