måndag 14 mars 2011

Korta uppdates

Universitets tiden rullar på. Collegelivet rullar på. Var på en fruktansvärt tråkig fest på St Cat's i fredags. Allt var bara allmänt dåligt. Kom vid tio tiden och gick vid tolvtiden. Så kul var det där.
 
I lördags å andra sidan var det väldigt kul. Vi hade Croquayday på St G's. Hittade en ganska ful klänning (som de flesta) det var secondhand posh (tänk Englands drottning).
 
Sen har det inte hänt så mycket. Ska eventuellt byta franskagrupp fick jag reda på idag. Läraren tyckte att jag och en annan tjej kunde lite för mycket så vi ska försöka vara med på de svårare lektionerna under en veckas tid för att testa.
 
Just det - jag såg italiensk film i söndags också. På utomhusbio. Det var väldigt kul. Italienskt familjedrama. Lite jobbigt men värt och se. Minns inte vad den hetta. Ska nog försöka hitta namnet på den.
 
Idag ska det bli konstlektion. Ska bli spännande. Vi ska hålla på med färg. Det är vad jag fått veta så förhoppningsvis kommer jag lära mig måla. Men det återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.