lördag 19 mars 2011

Sjuklig

Hörde någonstans att man i en blogg ska skriva ett inlägg om dagen. Kan säga att jag har misslyckats totalt om det är definitionen och att jag kommer fortsätta göra det.

Minns inte ens när jag skrev senast men här kan jag upplysa om att det rullar på. Har dragit på mig en förkylning så jag gick inte på balen som var mellan de olika collegena. 

Har börjat vara med i en show choir också. Tänk Glee. Det var kul men svårt eftersom jag verkligen inte kan sjunga.

Håller på en en konstklass också. Idag höll vi på med keramik och gjorde en skål och massa pärlor som vi ska göra smycken av sen.

Såg filmen "Black Swan" på utomhus bio också. Kan verkligen rekommendera den! Ska försöka skriva lite om den sen också.

Nu ska jag titta på min tredje film sen jag blev sjuk och kurera mig med en flaska vatten, äpple och chokladkaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.