torsdag 24 mars 2011

TE och Bilder

Nu är jag på bättringsvägen. Skolan är slut för veckan.
Har köpt en tekanna och en tekopp. Och te naturligtvis. Allt väldigt underbart.
Ska försöka få upp lite bilder nu. Ikväll är det konsert på taket på torkent som finns här på St G's. Ska bli jätte kul!
Ska åka in till stan om en stund och skriva ut lite fotografier jag kan ha på väggarna.

Kings Park


Statsvy från Kings Park


Freemantle

Freemantle

Freemantle

Saluhallen i Freemantle

Freemantle


Inne i Saluhallen i
Vardagsrummet jag hade när jag bodde hos Hanna


Utanför min dörr när jag bodde hos Hanna


Freemantle


Kyrka i Freemantle

Min Tekopp och Tekanna

Ska försöka få upp lite bilder nu. Ikväll är det konsert på taket på torkent som finns här på St G's. Ska bli jätte kul!
Freemantle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.