måndag 4 oktober 2010

Bilder


Utsikten från cafet där jag och Florentina satt förra helgen


Förra helgen gick vi också förbi Moulin Rouge


Och såg denna skylt på Champs..


Sverige är inte ensamma


Detta är en bild av min mapp jag har alla skolpapper i...


Mitt rum: Direkt innanför dörren finns denna livsfarliga trapp. Går man ner för den kommer man till där jag har mina kläder och badrumet. Går man upp för tre trappsteg (syns vita trappsteg högst upp i bilden) kommer man till mitt sovrum.

Min (i brist på bättre ord) klädkammare


Några av alla de bilder jag satt upp på väggen i mitt sovrum.


Denna skylt såg jag när jag var på den guidadeturen. Det var här de trodde att de skulle bli överkörda av ett tåg...


Från den guidade turen: Solkungen himself

I Parken utanför där jag bor


I parken utanför där jag bor

Detta såg man från tornet på föregående bild


Denna bild tillängnar jag alla Harry Potter fans...


Min väska ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.