söndag 3 oktober 2010

Fredagskväll

Igår var det fredag. Efter skolan hände inte så mycket. Jag dekorerade den tredje väggen i mitt rum. Jag är riktigt nöjd!
Efter middagen så åkte jag in till cite för att träffa Melissa och Jenny. Vi satt ett tag i deras lägenhet och pratade och sen gick vi ut till en Irländskpub i Quartier Latin. Varför vi gick dit var för att många där pratar engelska vilket gör det lite lättare om man inte kan franska… Det var riktigt trevligt!
Nu sitter jag i mitt rum och ska äta frukost, anledningen till att jag sitter i mitt rum är att Mme har gäster så då tyckte hon att det var bättre om jag åt här eftersom jag inte kan så bra franska. Det känns skönt för då hinner jag skriva detta också innan jag går. Jag har hittat att de finns guidade promenader på engelska i Paris. Anledningen till att jag tänkte gå är att de är gratis. Jag hoppas den är bra. Men det märker jag ju snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.