måndag 18 oktober 2010

Disneyland

DISNEYLAND!!!

Igår var jag, Florentina och Stiffe (Florentinas klasskompisar tyckte det var för kallt så de gick och shoppade istället...) på Disneyland i Paris! Det var otroligt kul men löjligt kallt.

Ingen av de andra två tycker om att åka karuseller så bland annat den karusell jag inte fick åka när jag var där för tio år sedan eftersom de stände den (Space Mountain) åkte jag själv. Kul att jag kunde göra det denna gång.

Jag älskar hur gulligt allt är och är facinerad över hur bra de utnyttjar små utrymmen. Alices labyrint bland annt, jag skulle aldrig trott att den var så stor om jag inte gått den. Belle's by var otroligt mysig men när man flög över London i Peter Pan turen var otroligt fint.

Indiana Jones åkturen var nog den bästa karusellen men jag har ju en förkärlek för Pirates of the Caribbian så den var väldigt kul. Spökhuset var kul men bäst innan själva åkturen började och jag insåg vad som händer modeller som är amazing på att posera men inte har utseendet = de får spela Jack från A Nightmare Before Christmas på Disneyland...

Leonardo fick vara med på ett hörn


It's a small world..


Wonderland..

Wonderland..


Wonderland!

Väldigt fin fontän

DISNEYLAND!


Pirater!


Äventyrsön


Spooky..


Still Spooky


Ehh.. inte jätte spooky...


De gillade verkligen pumpor..



Stiffei

Florentina


Stiffie, Jack and I

Jag hade i alla fall en jätte bra dag och struntar fullständigt i att det var kallt. Men visst spräcktes vissa minnen eftersom jag minns hela parken som större, eller snarare verkade den vara det för tio år sedan eftersom jag var mindre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.