söndag 3 oktober 2010

Händelselöst

Idag gick jag och letade efter ett paraply efter skolan. Det gick inte så bra men jag måste ta mig samman och köpa ett för mitt enda regnskydd är min skinnjacka… Annars har det verkligen inte hänt så mycket. Livet har börjat gå sin gilla gång här i Paris och då vädret är dåligt och jag fortfarande är lite sjuk så blir det inte mycket promenerade och upptäckande. Jag gick hem, skrev lite vykort, tittade lite på film. Åt mat, pratade med den nya tjejen som kom idag. Tror hon ska stanna i en och en halv vecka. Jag känner henne lite från skolan sedan innan. Men hon kan redan ganska bra franska vilket Mme gillar.
Nu ska jag sova så får vi se om jag kommer på något att göra i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.