torsdag 3 februari 2011

All work, work - inget bågskytte i alla fall

Jobb, jobb, hela veckan är full av jobb..

Det känns bra. Jobba lite såhär innan man åker. Svara i telefon, ta meddelande, kolla upp adresser, öppna dörrar. Jobb jag klarar av.

Lite jobbigt att åka så tidigt på morgonen bara men idag kommer jag ladda upp på energo med en lunch med vänner på den vegetariska buffe resturangen Hermans på söder. Ska bli så gott!

Ska antagligen ta en sväng ut till Farsta också för att fixa med mina skor och sen bågskytte ikväll. Har inte varit där på jätte länge. Har inte orkat efter jobbet. Men idag då ska jag släpa mig dit. Missförstå mig inte - jag tycker det är jätte kul men det kräver tankteverksamhet eftersom jag helst inte vill skjuta någon... Och jag har inte orkat det. Och jag måste ju passa på när jag är hemma för sen blir det inget av på fem månader...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.