tisdag 15 februari 2011

Framme

Så, nu är det eftermiddag min första heldag i Australien. Inte för att jag gjort så mycket.
Igår gick flyget från bankok bra, vi hade egen tv så jag såg bland annat filmen "the social network". Den var bra men inte så bra som jag hört andra säga.
Tullen i Australien är något extra. Lång tid tog det men när jag var ute känndes det underbart! Jätte kul att träffa Hanna igen!
På vägen hem såg vi Kängurus! Vilda! Sen åt vi mat och timmarna gick. Alla var jätte snälla och jag kommer verkligen trivas.
Jag ska bo i gästhuset så jag har jätte stort!
När jag och Hanna satt utanför och pratade på kvällen lyckades jag få se en jätte stor spindel på fönstret utanför mitt vardagsrum. Inte jätte kul men de var tydligen inte farliga så jag får väll bita ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.