onsdag 16 februari 2011

Uni

Första dagen på Uni. Vad kan man säga. En heldag med så mycket information att jag nästan satt och somnade vid ett par tillfällen. Men det känndes bra och jag träffade mycket människor. Många kom från Asien men också tyckte jag mig höra norska från en hel del. Risken finns alltså att jag pker härifrån talande norska - inte Strine (som en lärare kämpade med att lära oss artighetsfraser från)...
Det känns inte som jag kan säga så mycket mer. Jag satt där och lyssnade. Jag pressenterade mig och pratade. Jag lyssnade och jag träffade folk. Jag öppnade bankkonto (dock ej från den bank där en av säljarna försökte få mig att välja den banken genonom att sjunga för mig...).
Jag åkte hem. Försökte prata med familjen på Skype men det gick inte jätte bra... Internetet kopplade upp och ner sig hela tiden. Jag somnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.