tisdag 15 februari 2011

Första dagen i Perth


Idag har jag inte gjort mycket. Vakande och duchade. Sen började jag må lite dåligt så jag lade mig och sov igen och ett par timmar senare var jag uppe igen. Då mådde jag bättre och satt och pratade med Hanna en del. Tittade på kartor över Perth och pratade om olika områden. Hanna och Pete's flickor var hemma och en stund senare kom sonen också. Då åkte vi och handlade lite. Jag älskar att titta runt i matbutiker utomlands! De har i stort sett samma utbud som i Sverige men jag gillar det ändå!
Maten blev taccos och det var gott. Sen åt i efterrätt i form av en kaka, som en sockerkaka men med chockladöverdrag och på det kokos. Lite som de där chocklad, skumm rullarna. Gott.
Imorgon blir det första dagen på universitetet - det betyder att vi åker senast halv åtta. Sen blir det heldag i hettan. Men det ska bli intressant. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.