tisdag 22 februari 2011

Söndag

Idag flyttade jag ut ur huset och in på St G's. Hanna och jag åkte ner till Perth för att hämta Mya som sovit hos sin faster. Fastern hade den liten bebis som var så söt! När vi lyckats slita oss åkte vi till Colleget. Vi bar (den väldigt tunga) väskan upp för massor med trappor (som om Hanna inte redan gjort nog för mig?) tills vi stod utanför rummet. Killen säger att det här ska bli mitt rum och visar oss in genom en dörr. Innan för dörren finns ytterligare tre dörrar. Två till olika rum och en till ett badrum. Skönt - vi blir alltså bara två som ska dela. Mitt rum har massor med hyllor, ett litet kylskåp och LUFTKONDITIONERING! Underbart.
Så efter att ha lämnat väskorna blev vi runtvisade och sen åkte vi till Kings Park där vi tog lite kaffe.
För övrigt en väldigt skön dag då det var molning och blåste lite men jobbigt eftersom det var så fuktigt i luften.
Efter ett tag var det dags för mig att åka. Jag hann nästan packa upp helt innan jag gick ner till den BBQ de bjöds på på gröset i mitten av St G's.
Det var gott och alla verkade verkligen trevliga men många kom från samma skola så de kände varandra sen innan. Men vi är bara hälften som kommit nu - det kommer fler imorgon.
Efter det tittade vi på filmen "The Hangover". Och nu är det dags att sova. Vi hörs mer. Saknar alla där hemma men trivs här <3

2 kommentarer:

  1. Hej. Annika tycker att bliden på papegojan är bra. Hon kopierar den är det ok? Kramar Mamma och Annika

    SvaraRadera

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.