tisdag 7 september 2010

Reseböcker

Idag har jag köpt reseböcker! Bland annat en med vandringar i Paris, har hittat en jätte mysig som går genom Latin kvarteren ^^. Den måste utforskas!

Jag har köpt resväska också, min vana trogen på ICA Maxi. De har lätta, stora och billiga väskor - något som passar mig.

Jag tillbringar mycket tid med att sitta och lägga in mina CD skivir i datorn men jag insåg just - varför lägger jag in ALLA mina gamla skivor? Jag menar, hur stor är chansen att jag vill lyssna på "Smurfhits"? Ok, kanske lite dåligt exempel (många låtar där är väldigt kul :P ) Så jag får väll lägga in ALLA mina skivor då...

Tillbringade dagen med att titta på reseböcker med Ellen. Hon är lite bättre på att skriva blogg än mig så titta gärna in på hennes ( http://minoritetenimajoriteten.blogspot.com/ ). Det var en toppen dag! Kommer sakna dem när jag åker...

1 kommentar:

  1. Vi kommer sakna dig också!
    Tur att Skype och Facebook finns;)

    Dessutom ses vi ju trots allt i underbara Paris<3

    // bloggerskan

    SvaraRadera

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.