måndag 6 september 2010

Teknik-Jag 1-0...

Okey, så vi vet alla att jag inte är någon teknisk guru... Jag tycker fortfarande att brevduvor är en bra grej. Men nu sitter jag här med min nya underbara dator. Vad händer? Jo jag försöker instalera MSN - något som fungerar perfekt. På tredje försöket... Så nu har jag MSN (inte för att jag använder det så ofta men jag tycker att det ska finnas i datorn) problemet är nu snarare att man måste bli av med alla skumma typer som addat en.. Så jag lyckades med det också. Nu har jag bara en enorm mängd skivor att sätta in i mitt ny instalerade iTunes - jag kommer sitta här hela dagen.. Innan jag slutar detta rabblande så vill jag bara be om ursäkt om jag beter mig konstigt på skype... Problemet där är att jag inte förstår... Men ni hittar mig där tror jag heter katarina.lofgren men är inte säker....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill ni kommentera men inte logga in? - Klicka "Kommentarer"; Skriv något Längst ner under den rutan ni skriver i står det: "Kommentera som"; Och i rutan står det "Välj profil"; Där väljer ni "Anonymt" - skriv bara i meddelandet vem det är ifrån. Sen klickar ni "Skicka kommentar"; Sen skriver ni in se bokstäver och siffror ni ser. Följ anvisningarna som står så går det fint.